20 de setembre del 2011

SESSIÓ DIMARTS 20/09/2011

Ha estat la primera classe del primer dia del segon curs, sens dubte una sessió diferent i única. He experimentat diferents sensacions i impressions, i he adquirit nous coneixements que espero transmetre a continuació.  

El primer aspecte en què he parat atenció és en el professor, m’ha semblat una persona oberta de ment, oberta a noves idees i nous plantejaments. Obert a nosaltres, al grup. L’he vist molt disposat a ajudar-nos en el que faci falta. M’ha transmès una actitud força positiva vers el temari de l’assignatura que, per la primera impressió que he pres el primer dia, em queda una mica lluny. No obstant, m’ha transmès inseguretat en algun moment al donar per suposat aspectes que jo no sabia, per exemple la creació d’un bloc. 

Per altre banda, he après quina serà la metodologia d’aquesta part i m’ha agradat bastant. He conegut el plantejament que es fa i la manera de treballar d’aquestes primeres sessions i això m’ha fet agafar confiança en mi mateixa vers l’assignatura. 

M’ha sobtat bastant, i potser per la raó que té, l’estudi d’Estats Units sobre l’aprenentatge o la manera que tenim d’aprendre. Com he comentat abans, m’he sentit insegura al no saber fer el primer exercici que es donava per suposat. Tot i així, he après a fer-ne blocs i és un aprenentatge més que adquireixo. 

Finalment, m’agradaria afegir que he sortit amb molt bones vibracions de la sessió d’avui i amb ganes de continuar aprenent.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada