3 de novembre del 2011

INVESTIGUEM AMB EL MOODLE I ELS ENTORNS D'APRENENTATGE!

Avui hem fet una classe principalment pràctica que m'ha apropat molt a un món que estem utilitzant diàriament a la universitat i que desconeixia totalment el seu funcionament. Es tracta dels entorns d'aprenentatge cooperatius com ara la plataforma moodle.

La posada en pràctica m'ha permès veure tot el funcionament que té el moodle desde la visió del professor, desde la creació d'activitats fins a la configuració del moodle en si. M'ha semblat molt interessant tot el procés de creació dels blocs que es poden afegir (calendari, rellotge, esdeveniments, etc.), creació de temes, incloure activitats d'altres programes com ara el JClic. Conèixer, en definitiva, tot el funcionament interior i el treball que comporta saber utilitzar un entorn com ho és aquest. M'han anat sorgint alguns dubtes i ara que ho estic treballant des de casa, em sorgeixen preguntes que espero solucionar a la propera sessió. 
Considero que és fonamental saber utilitzar l'entorn moodle, ja que penso que en un futur ho utilitzarem, si no amb els infants, potser amb l'equip docent de l'escola on treballem. Crec que ha estat una sessió molt productiva per a nosaltres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada